میخوای کسب‌وکارت رو اینجا معرفی کنی؟

بهترین مرکز مشاوره در اصفهان

آنچه در این مقاله می‌خوانید..

یافتن بهترین مرکز مشاوره برای نیازهای شخصی و روانشناختی خود می تواند یک فرآیند پیچیده و چالش برانگیز باشد. انتخاب درست مرکز مشاوره می تواند در تعیین سطح رضایت و پیشرفت شخصی تأثیرگذار باشد. در ادامه، به ویژگی های بهترین مرکز مشاوره پرداخته خواهد شد. یکی از ویژگی های اصلی بهترین مرکز مشاوره، حضور مشاوران حرفه ای و مجرب است. مشاوران با تجربه و مدرک تخصصی می توانند بهترین راهکارها و راهبردهای مشاوره را ارائه دهند. آنها باید دارای دانش و مهارت های لازم برای کمک به مراجعه کنندگان باشند و بتوانند به مشکلات مراجعه کنندگان به شیوه ای حرفه ای و مؤثر پاسخ دهند.

ویژگی دیگری که می تواند بهترین مرکز مشاوره را تعریف کند، فراهم کردن محیطی امن و محرمانه است. مراجعه کنندگان باید احساس کنند که محیط مشاوره ای که وارد می شوند، برای گفتگو و اشتراک گذاری مشکلات و احساساتشان مناسب است. این امر به ایجاد اعتماد و ارتباط مثبت بین مراجعه کنندگان و مشاوران کمک می کند.

همچنین، بهترین مرکز مشاوره باید دارای روش های مشاوره متنوع و متناسب با نیازهای مختلف مراجعه کنندگان باشد. مشاوران باید توانایی داشته باشند روش های مختلفی از جمله مشاوره فردی، گروهی و خانواده را به خوبی اجرا کنند و بتوانند به تناسب و نیازهای شخصی مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

در مشاوره فردی، جلسات مشاوره دو نفره هستند و یک مراجع و یک مشاور در حضور یکدیگر هستند. در این نوع مشاوره، مشاور بر روی مشکلات و نیازهای فرد تمرکز می‌کند و به صورت شخصی‌سازی شده به او کمک می‌کند تا راه‌حل‌های مناسب برای مشکلاتش پیدا کند. تعداد جلسات و زمان مشاوره حضوری بستگی به عوامل مختلفی دارد. نوع مشکلی که دارید و روش درمانی که انتخاب شده است. برای مثال، جلسات زوج‌درمانی معمولاً بیشتر از درمان‌های فردی طول می کشند. اما به طور کلی، هر جلسه روان‌شناسی معمولاً بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

در لیست زیر بهترین مراکز مشاوره در سطح استان اصفهان را در سایت اصفهان جوری به شما معرفی میکنیم.

1. مرکز مشاوره آرامش ذهن

مرکز مشاوره و آکادمی آموزشی ناهید عنایتی از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه‌ی آموزش و درمان  تخصصی  بیماری های روانی و ذهنی و همچنین در برگزاری دوره های برنامه ریزی عصبی NLP، آرامش ذهن، هیپنوتیزم درمانی با استفاده از دانش روز و همچنین تجربیات و مطالعات فراوان در این عرصه آغاز کرد و همواره در جهت آموزش های مفید و کاربردی در زندگی شخصی افراد و جامعه هدف خود تلاش کرده تا بتواند بهترین دوره ها را برگزار و همچنین با استفاده از علم نوین، مراجعین عزیز را درمان کند. شعار “این مرکز آرامش ذهن برای همگان” است و همیشه به آن باور دارد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:arameshe_zehn@
آدرس:اصفهان‌، فلکه احمد آباد، نبش خیابان بزرگمهر، خیابان مفتح غربی، روبروی کوچه ۱۱، ساختمان ۸۱ طبقه ۱
تلفن:۰۹۱۳۸۸۸۹۰۶۷
وب سایت:arameshezehn.com

2. مرکز مشاوره توحید

مرکز مشاوره و روانشناسی توحید که تحت مدیریت دکتر امیر کشاورز فعالیت می‌کند، مرکز مشاوره توحید خدمات مشاوره و روانشناسی در حوزه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. این مرکز دارای خدماتی مانند مشاوره فردی، روانکاوی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره تحصیلی و مشاوره شغلی است. با توجه به تنوع خدماتی که ارائه می‌شود، مرکز مشاوره و روانشناسی توحید به افرادی که به دنبال راهنمایی و کمک در مسائل روانی و روانشناختی هستند، کمک می‌کند تا با مشکلات خود مواجه شوند و بهبودی را تجربه کنند. این مرکز با تیمی مجرب از روانشناسان و مشاوران ماهر همراه است.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:markaz_moshavereh_tohid@
آدرس: اصفهان، توحید میانی، روبه روی داروخانه قاسم پور، کوچه ۲۴
تلفن:۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۲
وب سایت:tohidcc.ir

3. مرکز مشاوره موفقیت

مرکز مشاوره موفقیت که یک مرکز مشاوره در اصفهان می باشد، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز نموده است و هدف آن ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات روانشناختی به مراجعان می باشد.

  1. تنها مشاور در استان که فارغ التحصیل با بالاترین گرید A  از بهترین دانشگاه روانشناسی در هند و مدیر مرکز مشاوره موفقیت
  2. تنها مدیر در شهر اصفهان که در آزمون قوه قضائیه قبول شده است
  3. یکی از موفق ترین مشاورین در جهت کاهش آمار طلاق در استان اصفهان

کلینیک روانشناسی موفقیت: مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره شغلی و تحصیلی، کلیه خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان، بازی درمانی، روان درمانی، مشاوره تغذیه، ارزیابی روانشناختی و ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی عمومی، تخصصی و پژوهشی از جمله فعالیت های مرکز مشاوره موفقیت به عنوان کلینیک روانشناسی اصفهان با بهره مندی از تعداد قابل توجه روانشناس خوب در اصفهان می باشد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:markazmovafaghiyat@
آدرس:اصفهان، خیایان شیخ مفید غربی، روبروی سوغات یزد عباسی، جنب داروخانه دکتر عباسی، نبش کوچه هفت، پلاک سه، مرکز مشاوره موفقیت
تلفن:03136625005 09136040588
وب سایت:clinicmoshaver.ir

4. مرکز مشاوره خورشید

مرکز مشاوره خورشید یکی از مهم ترین و بهترین مراکز مشاوره در اصفهان می باشد. این دوره کارگاه های مختلفی را برگزار کرده است .از جمله خدمات این مجموعه میتوان به درمان اختلالات، مشاور خانواده، نوروفیدبک، مشاوره ازدواج ، روانشناسی و مشاور کودک، خدمات تخصصی روانپزشکی، مشاور تلفنی، درمان وسواس و خدمات تخصصی روانشناسی اشاره کرد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:khorshid_psy@
آدرس:اصفهان سه راه حکیم نظامی ابتدای خیابان ارتش به سمت فلکه ارتش ساختمان خورشید طبقه دوم واحد 4
تلفن:03136257436 09137533407
وب سایت:khorshid-psychology.ir

5. مرکز مشاوره مهر آیین

کلینیک مهرآیین دانایی یکی از اولین کلینیک های تخصصی خانواده و ازدواج با مجوز سازمان بهزیستی در استان اصفهان می باشد. وجود مشاوران و همکاران با تجربه و متخصص در حیطه های مختلف یکی از ارزش ها و اصول این کلینیک به حساب می آید.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:mehraeincenter@
آدرس:اصفهان، خیابان نیکبخت غربی، نبش کوچه ۵
تلفن: ۰۹۱۳۶۴۰۰۱۰۳ ۰۳۱۳۶۶۴۵۵۳۵
وب سایت:mehraeincenter.com

6. مرکز مشاوره پدیده آبشار

مرکز مشاوره پدیده آبشار در اصفهان یکی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی در اصفهان، با ارائه خدمات در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده ، مشاوره تحصیلی و شغلی ، مشاوره کودکان و مشاوره فردی به کمک شما عزیزان شتافته تا روح و روان و جسم خود را به آرامش برسانید.می‌دانید که حتی با ثبات‌ترین افراد نیز گاهی از بحرانهای عاطفی مصون نیستند. تحولات و تغییراتی که در زندگی رخ می‌دهد گاهی ما را دچار تردید، نگرانی، تعارض و حتی بحران می‌سازد. مشاوره یکی از حرفه های یاورانه (Helping professions) است و حرفه یاورانه را می‌توان حرفه ای توصیف کرد که اعضای آن از آموزش و گواهینامه ویژه برای انجام خدمتی خاص و مورد نیاز همنوعان جامعه خود برخوردارند. به همین دلیل مراکز مشاوره با مشاوران مجرب و متخصص در زمینه روانشناسی و روانشناختی بوجود آمده اند.مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین در اصفهان.مشاوره، خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی، مشاوره شخصیت از جمله خدمات مرکز مشاوره پدیده آبشار اصفهان است.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:padideh.clinic@
آدرس:اصفهان، آبشار دوم، نرسیده به پل غدیر، ربروی تقاطع دوم، مرکز مشاوره آبشار
تلفن:۰۳۱۳۶۳۰۶۸۷۳ –  ۰۳۱۳۶۳۰۷۱۸۹
وب سایت: manoshahr.ir

7. مرکز مشاوره آفتاب شهر

مرکز مشاوره روان شناسی آفتاب شهر با مدیریت: آقای دکتر قاسم زاده دکتر حمیدرضا نیک یار (متخصص اعصاب و روان)-دکتر علی قاسم زاده

فعالیت: خدمات روان شناختی،مشاوره خانواده و ازدواج و زوج درمانی،مشاوره فردی،استرس و اضطراب،اختلالات خلقی،افسردگی،مشاوره کودک و نوجوان،مشاوره روابط والد و فرزندی،مشاوره بالینی

مرکز مشاوره آفتاب شهر با استفاده از دانش و تجربه جمعی از بهترین ها در حوزه های روانپزشکی ،روان درمانی روان ،روان پرستاری، مشاوره، روان سنجی و مددکاری در قالب گروههای علمی و تخصصی آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی میباشد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:aftabeshahr_c@
آدرس:خیابان هشت بهشت غربی، حدفاصل چهارراه گلزار و ملک
نبش کوچه ۱۱، ساختمان محسن ،طبقه ۵،واحد ۵۰۷
تلفن: 03131320410 03131320305
وب سایت:counselingcenter.ir

8. مرکز مشاوره آبان

کلینیک روانشناسی و مشاوره آبان با بیش از  30 سال تجربه موفق در شاخه های فردی، زوجی ، کودک و نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، ازدواج و …  با مدیریت دکتر فاطمه حسنی دکتری تخصصی روانشناسی در حال حاظر به فعالیت مشغول است.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:aban_center@
آدرس:اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، خیابان هفت دست شرقی، بن بست نمکدان، پلاک ۲۰۳
تلفن:۰۳۱۳۶۶۳۶۳۵۵ ۰۳۱۳۶۶۳۶۳۵۶
وب سایت:abancenter.ir

9. مرکز مشاوره یاس

این مرکز روانشناسی و مشاوره از تخصصی ترین کلینیک های روانشناسی تهران است که تشخیص و درمان اختلالات روانشناسی را در بالاترین سطح ممکن ارائه می دهد. تشخیص دقیق، رویکرد تخصصی و تجربه محور و درمان چندبعدی همراه با تکنولوژی روز از ویژگی های این مرکز است. خدمات مرکز شامل تشخیص و ارزیابی روانشناختی، خدمات روانسنجی، تست های روانشناسی، شخصیت، هوش و استعداد تا مشاوره و روانشناسی نوجوان، مشاوره خانواده و زوج، روانشناسی فردی، مشکلات زناشویی، رواندرمانی است.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:yass-cct@
آدرس:اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای چهارباغ بالا، کوچه مسجدالرضا(۳۵)، مجتمع آرین،طبقه سوم
تلفن:۰۹۱۳۰۳۴۲۰۷۱ ۰۳۱۳۶۶۵۱۵۴۵
وب سایت:yasc.ir

10. مرکز مشاوره رها

مرکز مشاوره رها ارائه دهنده خدمات:

مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و ازدواج، روانپزشکی و روانشناسی بالینی، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، صنعتی و سازمانی و..

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:rahacenter@
آدرس:اصفهان، چهارباغ بالا،کوچه شهید مختاری(37)، ساختمان جم، طبقه پنجم، واحد10
تلفن:03136644640 09913860580
وب سایت:rahacenter.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات یا استفاده از خدمات مفید باشد، پس بهترین تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقرراتجمهوري اسلامي ايران است.