میخوای کسب‌وکارت رو اینجا معرفی کنی؟

بهترین سالن‌های آرایش و کوتاهی مو در اصفهان | خدمات زیبایی حرفه‌ای

آنچه در این مقاله می‌خوانید..

لیست بهترین سالن زیبایی و کوتاهی مو در اصفهان

با ما همراه باشید تا لیست بهترین و مجرب ترین آرایشگاه‌ و سالن زیبایی در اصفهان رو در اصفهان جوری به شما معرفی کنیم.

1.آموزشگاه و سالن زیبایی مریم عمادی

آموزشگاه و سالن مراقبت و زیبایی مریم عمادی یکی از بهترین آرایشگاه ها و سالن هایی است که در زمینه کوتاهی مو در اصفهان فعالیت می‌کند. این مرکز آموزش و خدمات تخصصی ناخن ،مژه ٬ اصلاح و ابرو ، کراتین ،رنگ ولایت،فیبروز ابرو را نیز برای مشتریان عزیز انجام می‌دهد.از ویژگی های این مجموعه فضای زیبا و راحت همراه با پذیرایی،هم‌چنین آموزش‌های تخصصی تمامی لاین ها با ارائه مدرک بین المللی و خدمات تخصصی در تمامی لاین ها می‌ باشد .

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:academy_maryam.emadi@
آدرس:دروازه شیراز ٬ اول سعادت اباد ٬ مجتمع پورپونه ٬ بلوک دوم ٬ طبقه اول ( رو به روی ایستگاه بی آرتی)
شماره تماس: 09132026736

2. سالن کوتاهی مو شهرزاد اصفهان

سالن زیبایی و اصلاح مو شهرزاد در اصفهان

مرکز تخصصی کوتاهی مو شهرزاد اصفهان با مدیریت خانم میرزایی تمامی خدمات حرفه ای کوتاهی مو را ارائه می‌دهد.این آموزشگاه و سالن زیبایی یکی از معتبرترین و مجهزترین مراکز کوتاهی مو در اصفهان است که با داشتن کادری مجرب و متخصص، انواع خدمات کوتاهی مو را با استفاده از بهترین وسایل و مواد ارائه میدهد. این مرکز همچنین دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و انجمن آرایشگران ایران است و دوره های آموزشی کوتاهی مو را نیز برگزار میکند.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:amozeshgahshahrzad@
آدرس:اصفهان، خیابان وحید، بین خیابان علی نمازی و امیرکبیر
شماره تماس: 09130005377
وب سایت:shahrzadbeautycenter.ir

3.سالن کوتاهی مو مژگان

سالن کوتاهی مو مژگان اصفهان

سالن زیبایی مژگان فرهی یکی از بهترین و معروف ترین آرایشگاه و سالن های زیبایی در شهر اصفهان می باشد.این سالن با سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه آرایش و زیبایی بهترین خدمات را به مشتریان اراِیه می کند. خانم مژگان فرهی در سالن زیبایی خود نه تنها از بهترین محصولات زیبایی استفاده می کند بلکه تمامی مواد استفاده شده در این سالن دارای گواهینامه و استاندارد بوده و تضمین کیفیت و ایمنی لازم را دارا میباشند.

انواع خدماتی که در سالن مژگان فرهی ارایه می شود، بسیار گسترده و متنوع می باشد. از آرایش عروس، مانیکور و پدیکور، کاشت ناخن  و شنیون و کوتاهی مو ، به راحتی می توانید خدمت مورد نظر خود را از بین این گزینه ها انتخاب و دریافت کنید. سالن زیبایی مژگان فرهی یکی از معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی و کوتاهی مو در شهر اصفهان است.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:haircut_mozhganfarrahi@
آدرس:اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی ، حد فاصل نیک بخت و شیخ مفید، نبش کوچه 28
شماره تماس:09131095866

4.خانه آرایشی و کوتاهی مو نیوشا

سالن زیبایی و کوتاهی نیوشا

خانه زیبایی نیوشا مجموعه ای کامل در حوزه‌ی ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در اصفهان توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات متنوعی را در حوزه های مختلف زیبایی مانند کوتاهی مو به مشتریان خود در اصفهان ارائه نماید. این مجموعه هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 7 شب در محیطی گرم و متفاوت آماده پذیرایی از همشهریان عزیز می‌باشد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:niusha_Beauty_Home@
آدرس: اصفهان ، خیابان حکیم نظامی ، کوچه منوچهری ، شماره 42
شماره تماس:09135601560  
وب سایت:newshabeauty.ir

5.سالن کوتاهی مو مینا گلکار

سالن زیبایی و کوتاهی مو مینا گلکار در اصفهان

خانم مینا گلکار از متخصصین حوزه کوتاهی مو در اصفهان فارغ التحصیل دانشگاه هنر ، دارنده‌ی ۵ مدرک تخصصی در زمینه گریم و آرایشگری و مدارك بين المللي از آلمان ، كانادا و تركيه می‌باشند به همین دلیل در زمینه کوتاهی مو حرفه ای و متخصص هستند.

خانم گلکاردارای مدرک تخصصی بین المللی گریم از کانادا و ایران می‌باشند. مجموعه ایشان دارای رتبه عالی برای گریم سینمایی می باشد. سالن خانم گلکار از بهترین مراکز کوتاهی مو و گریم تخصصی عروس در اصفهان شناخته شده است و میزان رضایت مندی مشتریان از مجموعه ایشان بالا می باشد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام: golkar_makeupartist@
آدرس:اصفهان، خیابان چهاباغ بالا، کوچه ۳۵، ساختمان آرین
شماره تماس:09129318900
وب سایت:minagolkar.ir

6.سالن کوتاهی مو آتنا ابراهیمی

سالن کوتاهی مو و پوست آتنا ابراهیمی

سالن زیبایی و عروس آتنا ابراهیمی با سابقه بالا ی فعالیت حرفه ای و تخصصی ، ارائه دهنده ی به روز ترین متدهای آرایشی دنیا در شاخه های متنوع و کوتاهی مو میباشد. در این مرکز آموزش تخصصی انواع پوست سازی و گریم عروس نیز انجام میشود.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:atenaebrahimi_academy@
آدرس:اصفهان، خ محتشم کاشانی(دقیقی)، مقابل پست بانک، ساختمان اجلاس
شماره تماس:09134056724
وب سایت:atenaebrahimi.ir

7.آرایشگاه کوتاهی مو نفیسه احمدی

سالن زیبایی و کوتاهی مو نفیسه احمدی در اصفهان

خانم نفیسه احمدی بیش از 16 سال سابقه مدیریت سالن و خدمات ویژه عروس دارا می باشند. ایشان یکی از مدرسین بین المللی میکاپ هستند که توانسته اند در طول سال های کاری خود مجوزهای حرفه ای و تخصصی متعدد مانند ISO40001 سال 2018 در زمینه رضایت مشتری دریافت کنند.

ایشان هم چنین دارنده ی سه لوح کارآفرین نمونه کشوری در سال 94 ، لوح کار افرین نمونه کشوری در سال 96 ، لوح کار آفرین نمونه کشوری 97 ، لوح تندیس از کشور رومانی، کسب مقام کشوری در سال 98 ، کسب لوح و مدال از کشور برزیل، کسب امتیاز از بهترین استادان ایرانی و خارجی و مربی شرکت مهر آذین می باشند.

اگر شما نیز خود را لایق بهترین خدمات درزمینه زیبایی و کوتاهی مو در اصفهان می دانید، استفاده از امکانات این سالن تخصصی زیبایی و کوتاهی در اصفهان را از دست ندهید.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:nafise_ahmadi_makeup@
آدرس: اصفهان، خیابان جی غربی، بین محمد رضا احتشامی و سعادت
شماره تماس: 09162841915

8.سالن کوتاهی مو تک

اینستاگرام سالن کوتاهی مو تک در اصفهان

اگر شما از بانوان مشکل پسند و نسبت به انتخاب بهترین سالن زیبایی و کوتاهی در اصفهان حساس هستید؛ توصیه می کنیم به سالن زیبایی تک مراجعه کنید. سالن تک یکی از بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی کوتاهی مو در اصفهان است که کوتاهی مو را مطابق مدل های روز انجام می دهد . خانم مریم ابراهیم زاده ، رئیس اتحادیه آرایشگران بانوان اصفهان با 33سال سابقه کاری مطابق متدهای روز و جدیدترین متد اصلاح و کوتاهی انجام می دهد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:ebrahimitaksalon@
آدرس:اصفهان، خیابان توحید میانی، بین بهار و امید
شماره تماس:09131175601

9.سالن زیبایی ریحانه شمشیری

سالن زیبایی و کوتاهیی مو ریحانه شمشیری |بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی کوتاهی مو در اصفهان

یکی دیگر از بهترین سالن های کوتاهی مو در اصفهان در حال حاضر سالن زیبایی خانم ریحانه شمشیری می باشد. این آرایشگاه زنانه در اصفهان علاوه بر کوتاهی خدمات بسیار زیاد و متنوعی را با کیفیت بالا براساس نظرات بسیاری از مشتریان ارائه می کند.این سالن زیبایی توسط خانم شمشیری، یکی از متخصصان کوتاهی مو و رنگ مو در اصفهان، اداره می شود.

خانم شمشیری با داشتن مدرک تخصصی و سابقه طولانی در این حرفه، توانسته است با خلاقیت و دقت خود، مشتریان راضی و وفاداری را به خود جلب کند. او در زمینه کوتاهی مو، رنگ مو، بالیاژ، امبره، و سایر مدل های مو هم مهارت دارد و با استفاده از مواد با کیفیت و مجاز، موهای شما را زیبا و سالم نگه می دارد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:Reihaneh.shamshiri_beautysalon@
آدرس:اصفهان، خیابان وحید، بین خیابان علی نمازی و امیرکبیر
شماره تماس:09032129027

10.آموزشگاه صدف نو اصفهان

خانه زیبایی و کوتاهی مو صدف در اصفهان

سالن زیبایی صدف نو یکی از سالن های زیبایی مدرن و با کیفیت در حوزه زیبایی و کوتاهی مو در اصفهان است که خدمات متنوعی را در زمینه مو ارائه می دهد. این سالن زیبایی توسط خانم آیتی اداره می شود. خانم آیتی علاوه در زمینه کوتاهی مو، رنگ مو، بالیاژ، امبره، و سایر مدل های مو هم مهارت دارد.

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
اینستاگرام:new_sadaf@
آدرس: اصفهان، سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان ارتش، نبش بن بست 33، ساختمان خورشید، طبقه چهارم
شماره تماس: 09135108474
سایت:ayatibeauty.ir

اگر در جستجوی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی کوتاهی موی زنانه در اصفهان هستید، شما به مقصد درست آمده اید! کوتاهی مو یکی از مهمترین عوامل زیبایی است که بسیاری از زنان و مردان به آن اهمیت می‌دهند. کوتاهی مو نه تنها باعث تقویت و سلامت موها میشود، بلکه با ایجاد مدل‌های متنوع و متناسب با شکل صورت، ظاهر جذاب تری به افراد می‌بخشد. اما کوتاهی مو زمانی زیبا و موثر است که توسط آرایشگران ماهر و حرفه ای انجام شود. در این مقاله، ما به شما بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی کوتاهی مو در اصفهان را معرفی می‌کنیم که با کیفیت بالا، قیمت مناسب، و خدمات متنوع، رضایت شما را جلب خواهند کرد.

نکاتی برای انتخاب بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی کوتاهی مو در اصفهان

قبل از معرفی بهترین آرایشگاه و سالن‌های کوتاهی مو در اصفهان ابتدا لازم است به یک سوال پرتکرار پاسخ بدهیم و آن هم نکاتی در مورد انتخاب آرایشگاه زنانه خوب است.حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چطور یک آرایشگاه خوب را انتخاب کنیم در ادامه به معرفی مهم ترین نکات برای انتخاب آرایشگاه زنانه خوب می پردازیم:

  • نوع خدمات مورد نظر خود را مشخص کنید:

 قبل از انتخاب سالن، نوع خدمات مورد نظر خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، آیا به دنبال کوتاهی مو هستید یا رنگ مو؟

  • نظرات و تجربیات مشتریان را مطالعه کنید:

 نظرات و تجربیات مشتریان در وب‌سایت‌ها و صفحات اینستاگرام سالن‌های مختلف را مطالعه کنید تا از کیفیت خدمات آنها مطلع شوید.

  • قیمت خدمات را مقایسه کنید: 

قیمت خدمات را در سالن‌های مختلف مقایسه کنید و سالنی را انتخاب کنید که با بودجه شما تناسب داشته باشد.

  • به نمونه کارهای سالن توجه کنید: 

نمونه کارهای سالن را در وب‌سایت یا اینستاگرام آنها مشاهده کنید تا از سبک کار آنها مطلع شوید.

  • موقعیت مکانی سالن را در نظر بگیرید:

 سالنی را انتخاب کنید که به محل زندگی یا محل کار شما نزدیک باشد.

  • بهداشت محیط سالن را بررسی کنید:

 قبل از دریافت خدمات، به بهداشت محیط سالن و ابزارها توجه کنید.

  • مجوزهای لازم را بررسی کنید: 

مطمئن شوید که سالن دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح است.

در نهایت، انتخاب سالن زیبایی مناسب به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید سالنی را انتخاب کنید که خدمات باکیفیت و رضایت‌بخشی را به شما ارائه دهد.

اشتراک گذاری:
انتشار یافته: 4
  1. ریحانه شفقت 7 ماه قبل

    از اینکه یه همچین لیست کاملی برای ما آماده کردید خیلی خیلی ممنونم.. خیلی کامل و جذاب بود.. الان راحت‌تر میتونم انتخاب کنم.. فقط اگه بشه برای هر کدوم جداگانه نظر گذاشت خیلی عالی میشه..

    1. اصفهان جوری 7 ماه قبل

      قصد ما همین هست که بتونیم یه مرجع بسازیم برای اینکه هر کی در اصفهان هرچی میخواد رو بتونه با یه سرچ ساده پیدا کنه.. در ادامه همراه ما باشید چون خیلی بیشتر از اینا براتون قراره بسازیم..

      پاسخ
  2. سوگند میرزایی 5 ماه قبل

    وای چقدر این نوشته تونست بهم کمک کنه تو انتخاب بهترین آرایشگاه.. من که خیلی استفاده کردم خداخیرتون بده واقعا. دارم عاشق اصفهان جوری میشم کم کم. مرسی مرسی

    1. اصفهان جوری 5 ماه قبل

      خوشحالیم که این سایت تونسته نیاز شما رو به این شکل برطرف کنه.. خبرهای خوبی برای شما کاربران عزیز در راه هست.. این مسیر ادامه داره

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات یا استفاده از خدمات مفید باشد، پس بهترین تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقرراتجمهوري اسلامي ايران است.