میخوای کسب‌وکارت رو اینجا معرفی کنی؟

بهترین وکیل ملکی در اصفهان به همراه آدرس و شماره تماس

آنچه در این مقاله می‌خوانید..

هنگام خرید و فروش ملک در اصفهان ممکن است که طرفین قرار داد به وظایف خود عمل نکنند و یا یکی از طرفین به خوبی وظیفه خود را انجام ندهد در این صورت مشکلاتی به وجود می آید که ممکن است جهت حل شدن مشکل افراد پرونده قانونی باز شود، برای حل پرونده های ملکی همواره نیاز به وکلای برجسته می باشد. در اصفهان افراد زیادی ممکن است با مشکلات ملکی مواجه شوند که برای حل راحت تر پرونده خود به کمک وکیل ملکی نیاز دارند که در این زمینه تخصص و مهارت کافی داشته باشد و بتواند مشکل پرونده را به خوبی با ارائه بهترین مدارک و شواهد به سرانجام برساند و نتیجه را به نفع موکل خود تمام کند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین وکیل ملکی در اصفهان و همچنین ویژگی های یک وکیل ملکی خوب آشنا کنیم تا بتوانید در صورت لزوم وکیل مجرب و ماهر را برای حل پرونده خود انتخاب کنید.

بهترین وکیل ملکی در اصفهان کیست؟

املاک و مستغلات یکی از مهمترین دارایی های اقتصادی و اجتماعی هر شخص و خانواده است. خرید و فروش، اجاره و رهن، مالکیت و ارث، انتقال و تقسیم، اخذ مجوز و اسناد، اختلاف و دعاوی، از جمله مسائلی هستند که در زمینه املاک مطرح می شوند و نیازمند حل و فصل حقوقی و قانونی هستند. برای این منظور، مراجعه به یک وکیل ملکی متخصص و با تجربه، می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

بهترین وکیل ملکی وکیلی است در زمینه دعاوی ملکی مهارت و تجربه زیادی دارد و می‌داند که برای هر نوع مشکل ملکی باید چه قوانینی را به دادگاه ارائه بدهد و از چه مدارکی برای حل پرونده استفاده کند، در استان اصفهان همواره بهترین و مجرب ترین وکلای ملکی فعالیت می کنند که برخی از آنها به دلیل داشتن تخصص بیشتر و ویژگی های زیاد تر توانسته اند شهرت و اعتبار زیادی را به دست بیاورند، این گونه وکلا انواع پرونده های دعاوی ملکی را به خوبی می شناسند و آنها را در مدت زمان کوتاهی به نتیجه می رسانند.

در شهر اصفهان، با توجه به افزایش قیمت و تقاضای ملک و املاک، نیاز به وکلای ملکی متخصص و با سابقه بیشتر شده است. در این مقاله، ما قصد داریم به شما لیست ده نفر از بهترین وکلای اصفهان در حوزه املاک را معرفی کنیم. این لیست بر اساس منابع مختلفی از جمله سایت های حقوقی، نظرسنجی های مشاوره ای، رتبه بندی های اتحادیه وکلای دادگستری، و بازخورد موکلین تهیه شده است. البته این لیست جامع نیست و تنها یک نمونه از وکلای موفق در این زمینه است. شما می توانید با توجه به نیاز و شرایط خود، وکیل مناسب خود را انتخاب کنید.

ویژگی های بهترین وکیل ملکی در اصفهان

وکیل ملکی کسی است که با توجه به تخصص و مهارتی که در زمینه های ملکی دارد، به وکالت و مشاوره در پرونده های مربوط به املاک می پردازد. یک وکیل ملکی موفق، باید دارای دانش به روز در رابطه با قوانین و مقررات ملکی، تسلط و تمرکز در علوم فقه و حقوق املاک، قدرت بیان و ارتباطی بالا در دادگاه و مذاکره، تجربه و سابقه در حل و فصل پرونده های ملکی، و رضایتمندی و اعتماد موکلین باشد.

لیست بهترین وکلای ملکی در اصفهان

با ما همراه باشید تا در اصفهان جوری لیستی از بهترین وکلای ملکی در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

1.خانم زهرا حق شناس

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان، ملک شهر، بلوار علم الهدی(رباط سوم) نبش کوچه۱۳، مجتمع ۱۳،طبقه ۳ واحد ۵
تلفن تماس :09916592930
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. ارائه خدمات حقوقی در انواع دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، بیمه، چک، تجاری، ارث، املاک، تعزیرات، اداره کار، امور گمرکی
. رسیدگی به شکایات و کیفرخواست
 . ارائه مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی
 . ارائه مشاوره و مددکاری اجتماعی
شماره پروانه وکالت:2896

خانم زهرا حق‌شناس وکیل پایه یک دادگستری یکی از جوان ترین و پرتلاش ترین وکلای اصفهان در حوزه املاک هستند. ایشان بنیانگذار و مدیر موسسه حقوقی بانوی عدالت آریا در اصفهان هستند ایشان به عنوان بهترین وکیل ملکی زن در اصفهان دارای تخصص علمی و کاربردی در حوزه‌های مختلف حقوقی در موضوعاتی مانند دعاوی ملکی، تخلیه، خلع ید، حق کسب و پیشه، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت ثبت اسناد و املاک فعالیت میکنند.

2. دکتر سید ناصر شجاعی

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان،خیابان شیخ مفید، نبش کوچه شماره پنج ، ساختمان دکوراژ، طبقه اول
تلفن تماس :۰۹۱۲۰۱۲۶۴۵۴
تحصیلات :دکترا
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. دعاوی ملکی شامل الزام به سند و تفکیک اراضی و حل و فصل اختلافات ارضی و ملکی
. امور خانواده شامل امور مهریه، طلاق ، امور خانوادگی
 . حل اختلافات حقوقی در کمتر از یک ماه از طریق داوری و مسالمت آمیز شامل دعوت به مذاکره و سازش ، صدور رای داوری ،ابطال رای داور، اجرای رای داور تحت نظارت دادگستری وکالت از امور شرکتهای تجاری ، مطالبات، اختلافات قراردادی ، انعقاد قرارداد های حرفه ای
 
شماره پروانه وکالت:۳۱۰۰ 

دکتر سید ناصر شجاعی با ده سال سابقه وکالت ، استاد دانشگاه ، داور دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری  می باشند .ایشان در زمینه دعاوی ملکی و داوری و حل مسالمت آمیز اختلافات و امور حقوقی شامل حقوق ملکی و شرکت های تجاری و دعاوی خانواده تخصص دارند و به عنوان یکی از بهترین وکیل ملکی در اصفهان شناخته می‌شوند .

3.محمد مهدی رضیان

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان خیابان چهارباغ بالا، حدفاصل مترو شریعتی و مجتمع پارک، جنب کوچه ۲۳، مجتمع سعادت
تلفن تماس : 09132000186
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. مشاور حقوقی شرکت های خصوصی و تجاری
. پرونده های امنیتی و دادگاه انقلاب
 . وکالت و مشاوره پرونده های حقوقی کیفری، ثبتی، خانواده،مواد مخدر، قراردادها، داوری
 
شماره پروانه وکالت:2824

محمد مهدی رضیان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با سوابق و پرونده های مختلف ، به عنوان یکی از بهترین‌ وکیل ملکی در شهر اصفهان شناخته میشوند. تجربه و درصد موفقیت بالا در زمینه پرونده های حقوقی کیفری ملکی و خانواده باعث شده محمد مهدی رضیان به عنوان بهترین وکیل در اصفهان انتخاب گردد.

سابقه وکالتی درخشان ، میزان رضایت مندی مراجعین بالا ، تخصص و دانش بالا و شناخت رویه دادگاه‌ها از ویژگی های این وکیل ملکی می‌باشد.در نظر سنجی مشاوره های تخصصی وکلای اصفهان ایشان میزان امتیاز و رضایت مندی بالایی گرفته اند.

4.خانم نرگس شفیعیون

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان، خیابان نظر میانی، خیابان خورشید، مقابل پیتزا ناپلی
تلفن تماس :03136274450
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. ارائه مشاوره حضوری و غیر حضوری
.
 .
 .
شماره پروانه وکالت:1885

با یک وکیل مجرب به خصوص در زمینه ملک در اصفهان، آسودگی خیال و لذت آرامش را از طریق جلو گیری از ضرر و زیان‌های احتمالی، جاده ای متفاوت، مطمئن و هموار را برای آینده خود انتخاب کنید.خانم نرگس شفیعیون دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان و عضو انجمن وکلای دادگستری هستند.

5.حمیدرضا رحمانی

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس :  اصفهان، خیابان آمادگاه، جنب داروخانه سپاهان، ساختمان سپاهان4
تلفن تماس :09132013584
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. انجام دعاوی مالی،ملکی، تجاری، چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی و …

. دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه

 . شرکت ها و مالکیت معنوی شامل اختلافات شرکا و هیئت مدیره، سهام، برند و علامت تجاری، ورشکستگی، اختراع، آثار ادبی و هنری و …
شماره پروانه وکالت:2308

حمیدرضا رحمانی وکیل پایه یک و عضوانجمن وکلای دادگستری در اصفهان می باشند. ایشان در حوزه های مختلف حقوقی فعالیت می کنند و پرونده های ملکی را نیز می انجام می دهند. آقای رحمانی با سال ها سابقه‌ی وکالت در عرصه حقوقی موفق شده اند پرونده ها را به نتیجه دلخواه موکل برسانند و رضایت موکلین خود را جلب کرده اند.

6.حمید بابایی

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان، چهار راه حکیم نظامی، جنب بانک پارسیان، دفتر وکالت حمید بابایی
تلفن تماس :09981234774
تحصیلات :کارشناس ارشد حقوق جزا، جرم شناسی جنایی , دکتری تخصصی و کاربردی عملی DBA
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. انجام موفق پرونده های حقوقی، ملکی، مطالبه وجه، پرونده های خانواده، طلاق
. مشاوره حقوقی فرماندهی نزاجا
. مشاوره حقوقی امور گمرک
 . متخصص دعاوی کیفری، جزایی و جنایی
شماره پروانه وکالت:732

حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی و کیفری در اصفهان یکی از

از سال 1380 شروع به وکالت در زمینه خدمات حقوقی کردم و پس از 3 سال در سال 1383 پروانه وکالت خود ر اخذ و با تاسیس موسسه حقوقی خود به طور رسمی فعالیت در زمینه حقوقی را شروع کردند.موسسه ایشان دارای تیم حقوقی قوی، با هم فکری و تبادل نظر بهترین راهکار حقوقی و لوایح کاربردی از جمله دعاوی ملکی را تنظیم می کنند.به همین خاطر ایشان یکی از متخصصین و بهترین وکلای ملکی اصفهان هستند.

7. بابک خشایاری

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان، چهارباغ بالا ابتدای خیابان شریعتی ، مقابل اورژانس، شماره ۳۴
تلفن تماس :09133190752
تحصیلات :کارشناسی حقوق قضایی
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :.ابطال اسناد تجاری،ابطال ظهر نویسی، استرداد اسناد تجاری،جعل و تزویر،دستور عدم پرداخت چک بر خلاف قانون
دستورموقت پرداخت وجه، سرقت و مفقودی اسناد تجاری
. اجاره و تملک اپارتمان ها، اراضی فاقد کاربری،استفاده از ملک بر خلاف کاربری،املاک معوض، املاک مورد نیاز شهرداری ها
پرداخت بهای املاک معوض ،تخلفات ساختمانی،تغییر کاربری اراضی،کمیسیون اراضی و املاک و…
شماره پروانه وکالت:۴۱۱۴

آقای خشایاری با مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه کرمان و 20 سال سابقه فعال در زمینه های حقوقی از جمله : اسناد رسمی و تجاری ,اعسار ,تملک اپارتمان ها ,شهرداری ,عقود و معاملات در اصفهان یکی از باسابقه ترین وکلای اصفهان در حوزه املاک هستند. ایشان با بانک سرمایه، بانک صنعت و معدن و بانک شهر همکاری نموده اند. میزان رضایت مندی در مشاوره های حقوقی ارائه شده توسط ایشان هم درصد بالایی دارا می باشد.

8.سعید کوهی اصفهانی

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، حدفاصل گلزار و ملک، مقابل صندوق کارآفرینی امید، مجتمع امین 1
تلفن تماس :09133166316
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق خصوصي
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :. انجام کلیه دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه

. انجام دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی و …
شماره پروانه وکالت:1355

آقای کوهی اصفهانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

آقای سعید کوهی یکی از پیشروترین وکلای اصفهان در حوزه املاک هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارند و با تکیه بر دانش حقوقی و تجربه خود موفق شده اند که پرونده های حقوقی و کیفری مختلف را به نتیجه مثبت برسانند. با جسارت بالا در دفاع از موکل و تلاش مستمر در این زمینه توانسته اند به خوبی اعتماد مردم را جلب نمایند.

9. فرزاد جوادی نژاد

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان میدان آزادی (دروازه شیراز)ابتدای خیابان هزار جریب جنب بن بست پویان مجتمع فراز
تلفن تماس :09133039363
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :.دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم

.انجام دعاوی ملکی
شماره پروانه وکالت:2672

آقای فرزاد جوادی نژاد وکیل پایه یک و مشاور حقوقی دادگستری ،عضو کمسیون معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری اصفهان یکی از برجسته ترین و بهترین وکیل های ملکی در اصفهان هستند. از سوابق کاری ایشان می توان عضویت در هیات تحریره مجله کانون وکلای دادگستری ، مولف و مدرس دوره های حقوقی در مرکز آموزش عالی المهدی (عج ) اصفهان و لوح تقدیر از نیروی انتظامی و سایر ارگان ها به عنوان استاد نمونه نام برد.

10. رسول کاظمی اسفه

راه ارتباطیاطلاعات تماس با مرکز
آدرس : اصفهان، خيابان بزرگمهر چهارراه هشت بهشت ابتدای خیابان هشت بهشت شرقی ابتدای بن بست شماره 6 شهید عبدالعلی جاوری پلاک 2 طبقه 2
تلفن تماس :0913802584103132662430
تحصیلات :کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
درجه :وکیل پایه یک دادگستری
خدمات :.فعال در زمینه های حقوقی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، شرکت های تجاری، شهرداری، مطالبه خسارت، ملکی، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها، اختلافات مالی
شماره پروانه وکالت:1096

آقای رسول کاظمی اسفه وکیل پایه یک دادگستری، وکیل متخصص با 20 سال سابقه فعال در زمینه های حقوقی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، شرکت های تجاری، شهرداری، مطالبه خسارت، ملکی، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی و..

اشتراک گذاری:

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات یا استفاده از خدمات مفید باشد، پس بهترین تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقرراتجمهوري اسلامي ايران است.